Hoeveel kost het?

Wij leveren schaalbare oplossingen afhankelijk van uw wensen. We zullen trachten te begrijpen waar u naar op zoek bent. Of het nu gaat om èèn enkele televisie, in een kamer of volledige domotica, we zullen transparant zijn over de kosten van het eigenlijke product en de bekabeling en installatie om ervoor te zorgen dat u lang blij blijft met onze service. 


Zijn de kosten van producten inclusief installatie?

Ervoor zorgen dat uw product en systeem optimaal blijft functioneren, vergt ervaring en training. Bovendien zijn we 'achter de schermen' altijd bezig om de juiste onderdelen bij elkaar te brengen en te testen, zodat systemen optimaal blijven functioneren. De juiste bekabeling is van van cruciaal belang voor het leveren van de kwaliteit die u verwacht. Daarom zijn de kosten van producten niet inclusief de installatie. Om het voor u helder te houden om welke kosten het gaat, zijn we transparant in alle stadia van het proces. We nemen alles samen met u door om ervoor te zorgen dat u niet voor onverwachte verassingen staat, maar blij bent met de weg naar het juiste resultaat.


Is het in een kleine flat de moeite waard?

Jazeker! Onze individuele oplossingen kunnen alles uit één muziekspeler halen door middel van een volledig geautomatiseerd huis met inbegrip van alle audio, visuele, home entertainment, verlichting, verwarming en beveiligingssystemen. Vertel ons wat u zoekt, wat uw budget is en we kunnen ideeën en plannen maken die uitstekend werken, afgestemd op uw budget.


Kan ik nog steeds mijn cd's en dvd's af te spelen?

Wij kunnen AV-oplossingen bedenken, waarmee het mogelijk is van uw CD's en DVD's te blijven genieten. Muziek is heel persoonlijk en we kunnen deze muziek omzetten in een digitaal formaat waardoor het voor altijd afspeelbaar zal zijn in de digitale wereld. Als alternatief kunnen we bedrijven die gespecialiseerd zijn op dit gebied aanraden (Let op, hier zijn andere kosten aan verbonden en worden door de onderneming verstrekt).


Hoe weet ik dat de technologie niet al te snel verouderd zal zijn?

We zijn gepassioneerd over wat we doen. Wij zijn trots op ons product,hebben kennis van de markt en proberen bij te blijven met cutting-edge technologie in onze Smart Home oplossingen. We willen met de klant een partnerschap op lange termijn. Daarom houden we onze klanten zoveel mogelijk op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen die van belang kunnen zijn voor de bestaande systemen, ook wanneer ze worden doorontwikkeld. Het is mogelijk om middels een jaar abonnement uw systeem up-to-date houden.


wat als ik verhuis?

Onze systemen bewegen met je mee. We kunnen elk element van uw domotica-systeem dat behouden kan worden, specificeren. Waar dit niet mogelijk is, kunnen we benadrukken wat u nodig heeft om uw systeem ook in uw nieuwe woning te laten werken (haken, schakelaars en kabels).
We kunnen u hierbij advies geven om ervoor te zorgen dat uw belangrijkste product werkt in de manier waarop u het wenst en gelijkwaardige prestaties levert in uw nieuwe woning. Uiteraard zijn we ook transparant over de eventuele bijkomende kosten.


Wat als er iets mis gaat?

Het is onwaarschijnlijk dat uw systeem of product na onze uitgebreide installatie defect zal gaan. Als dat toch zo is, laat het ons weten en wij zullen trachten om alles snel weer werkend te krijgen.


Wie installeert het?

Wij hebben veel ervaring in alle elementen van een Bang & Olufsen installatie, Smart Home producten en complete integratie oplossingen. Soms huren wij bekwame externe collega's in. De installateurs hebben een openbare aansprakelijkheidsverzekering tot €1.000.000.


Wat als ik al bouwlieden of elektriciens heb ingehuurd op lokatie?

Wij zullen met de reeds ingehuurde ondernemers samen werken en communiceren zodat de te voltooien installatie zo naadloos mogelijk bij het eindresultaat aansluit. We zijn in staat om het product te plannen, ter plaatse advies te geven en bekabelingsdiagrammen te overhandigen en kunnen rechtstreeks contact te houden met de aannemers.
 

Heeft u nog andere vragen die hierboven niet genoemd zijn? Neem gerust contact op via onze contactpagina.